Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: KU PIKIR KU MAMAI

Wednesday, 15 June 2011

KU PIKIR KU MAMAI


Assalamualaikum

Selamat pagi Malaysia. Hari ni pagi pagi dah breakfast fesbuku. huhuhu. *pengsan. Tu la dye. Takde koje len dah nak dibuatnye ngadap fb kalau boleh, 48 jammm. Mana la tak kene membebel. 
Ape nak jadi ni cik jijah hoiiiiiii? T_______T

Sambil berfesbuku, mari la membasuh kain dengan wash machine.
Hahah. Senang mudah dan cepat ! Bila dah spin boleh terus sidaiii. Lepas subuh tadi , my kazen dari perak mesej nak datang rumah hari ni. Yeayyy! Terus besemangat! Mata pon terus bulatttttttttt. Kalau waktu mcm gini lepas solat, mesti aku tgh megholoh lagi..means membuta. 
*haaa. kantoiiii. memang tak senonoh punye anak dara.

Nak di jadikan cerita, semalam time aku tengah mamai mamai baru bangun dari tido, macam biasa la dah jadi rutin  harian bangon bangon je teros cari pc. hahah. memang tak senonoh bukan? masa tu tak silap aku nak dekat pukul 11 jugak lahh *haihh kantoi lagi bangun lambat. ahhhh lantakkkkk. macam korang tak penah bangun lambat. ngeeheheeee ;p  dan lepas tu, tetibe je aku rase terhuyung hayang ala ala pening gituuuu. ngahahahah!

HOIIII SIRYES SIKIT BOLEH TAK?? 

BAEKKKK (-.-")

Okkkehhh ape pasai? ape pasai? ke mamai lagi ni? pastu berdiri jalan pegi ke dapur, stabil je. tak de la pulak nak terhuyung hayang. aihhh pelik sekejap. dalam kepale otak ni dah tepikir ade gegaran kot. hahah. boleh men kotkot pulak ye. tengok kat bawah apartment tak de pulak orang nak kecoh turun bawah. ahhh tak mungkin. aku yang mamai.

Sudahnye bukak berita kat tv3 tengok tengok betol. ade gegaran. Subahannallah...time ni baru rasa nak takot, cemas, gigil semua laaaa. T_T pastu boleh pulak nak fikir macam macam. bangunan rumah aku ni kukuh lagi ke tak...ehh nak kene tsunami ke ape negara aku ni. phewwww. choiiiiii. simpang malaikat 44. 

Jujur la aku katekan di sini first time aku rasakan gegaran yang sebegitu. Ianya belaku dalam beberapa saat je. Adakah ini salah satu petunjuk dunia hampir kiamat? 

Subahannalllah. YA ALLAH. YA TUHANKU.

klik SINI untuk berita BERNAMA mengenai kejadian semalam.

HUuuuuu. takot tak abis lagi ni. tapi lapo pulak dah. ok babai la. nak brkfst dulu.

p/s : sama sama kita berdoa agar dijauhkan dari sebarang musibah yang tak di ingini.


2 comments: