Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: WANGSA WALK PUNYA HAL

Friday, 24 June 2011

WANGSA WALK PUNYA HAL



Assalamualaikum

ini kisah seminggu yang lalu. punya la pemalas nak hupdate blog, sampaikan cerita yang hampir basi pon seboleh bolehnya nak tampal dalam blog yang masih begetah ini.. auwwww. =') ahhhhhh ghasakkkk la kau. sementara ade mood nih, baik aku gunakan sebaik mungkin.


cerita dia macam ni.


Minggu lepas my kazensss turun kl. Walaupun untuk beberapa hari, aku tetap nak beyahooooo bekali kali. Eh bukan senang nak dapat lepak cenggini. Sebab masing masing blaja jauh. Susah untuk bertemu.


cik fafan , cik eija a.k.a aku dan juga cik anne. 
*tak cukup sorang sebenanye nihhh.


Kami cuma bertiga. Alang alang nak lepak bertiga ni, Cik Anne memutuskan untuk berjumpa dengan kekasih hati beliau dalam hari yang sama. Tapi.. beliau tidak selalu ber'dating' seperti couple2 yang lain. Dalam setahun tu ade lah 2 3 kali je jumpa. Macam mana tu cinta jarak jauhh dan sampai sekarang bertahan hampir 4 tahun. aishhhh. jeles tau. hihihi. *harus sedar zaman kegemilangan haku suda lama beakhir. sobsss =')


So kiteorang pilih untuk ke Wangsa Walk sebabnya Cik Anne ni cadang nak tengok wayang dan selain tu dye nak lepaskan gian berkaraoke untuk men'yumbang'kan lagu lagu yang sedia ada di sana muahahahah *keji.


Dalam perjalanan nak ke Wangsa Walk, memang aku merewang hentah kemana. Perjalanan sepatutnya jadi setengah jam, dari rawang ke wangsa maju, boleh pulak jadi sejam setengah. Ouhhh sudah kuduga.. aku telajak jalan.. Memang menggelabah ayam sekejap. Dengan serta merta aku telah membuat kazenss aku moody. Terutama Cik Anne. Mana tak nye, janji dengan kekasih hati dye pukul 10 pagi mau gerak. Bila anak dara bersiap, tau tau je la kannn. Pukul 10.45 baru kelua rumah. haaaa. nampak benoo tak punctual langsung di situu. dah name pon perempuan. SILAKAN MENGERTI. T_T




 Sampai sampai je, Cik Anne dah tarik muncung sedapa. Ahhhhh tekanan doeee. Aku ingatkan marah dye dah reda. Tapi aku biarkan je marah dye tu menguasai diri. Aku sebagai kakak yang baik, layankan je karenah adik adik. SABOOO JE LA. huhuhu. Salah aku jugakkk kannnn. Drive ntah kemana sampai jalan nak pegi Wangsa Walk pon lupa. hikssss. malu. heppp ini siryessss !


Memandangkan hari tersebut ialah hari jumaat dan kiteorang agak terlewat, jadi buah hati Cik Anne menunaikan perkara wajib terlebih dahulu iaitu solat jumaat. Sambil menunggu tu, ape lagi  kiteorang pergi serang Wangsa Walk Super Star.


Masa untuk menyumbangkan laguuuuu sebanyak yang mungkin. Wihuuuuuuuu ! orang pergi solat kiteorang berkaraoke pula. tak patot bukan? ok. lepas ni janji tak buat lagi T___T


mari pilih lagu secara rawak ! 


lagu pilihan pertama. sampai menutup mata. eeee sapa yang pilih ni? 
langsung tak menguji tahap vokal
T_____T


ouh si peah ni rupanya. fine.


ok next ! nextttttt !


besemangat. jaga jaga cik salmahhh jaga jagaaa. hahah ! 
>___<


price tag ! 



waaaaa nanyi sampai tak ingat dunia. apa kata kita minum dulu.





ok sambung balikkkk


tengokkk. sampai nampak lobang hidung misha omar. kembang kempis. nasib baik aku tidak ikut ikutan skali dan masih boleh mengawal diri serta maintan ayuuu gituwww. 
huhhhh lempang nak lempang (-_-)


aku rasa dye ni paling sopan kot. sebab suara dye lah paling halus di antara kami bertiga. 


aku dengan cik anne dok menyanyi dengan penuh perasaan sampai sumbang mambang lagu tu kiteorang kejekan, tapi dye ni menyanyi style ala ala gadis melayu terakhir gituwww. pegang mic pon takot takot je. karaoke bukan men lagi besimpul mcm tu kan. ini betol betol gadis melayu terakhir. tak tipu.


bersama gadis melayu terakhir. auwwww.


aku dan adik adik. aku dengan cik anne dah mcm kemba. warna baju dah sama. shawl pon lebih kurang je. ahhh boriaaaaaa.


sudah sejam setengah berlalu , kiteorang pon melangkah keluar meninggalkan tempat tersebut. 


ini aku tak tahu pesen apa punya bergamba (-_-)


ini pesen konon walking street lahh. hahahah !


dan lepas tu en palie sudah sampai. macam biasa, harus pantau adik adik ber'dating' ye.


si baju hitam itu adalah en palie. 


aku selaku mamarazi. jadi pemerhati.
boleh pandang pandang. jangan pegang pegang. 
duduk renggang renggang. 



kau tengok kau tengok nampak segala gigi serta gusi.
 kemain senyum leboooo dapat jumpe kekasih hati. 


ok fine. lapa sudah. jadi tinggalkan dorang ni pegi makan dan shopping sikit cari hadiah untuk hari bapa bersama cik fafan. heeeee. dah penat kulu kilir dalam wangsa walk tu, kelua balik.
lepak lepak dengan bakal pengantin ni. oh silap. pasangan kekasih.


cik anne : "hoiii.. kau denga ta ape yang haku cakap ni." 

en palie *blur

p/s: dialong rekaan sendiri.

mata ke mata 


phewwwwiiittt ! 


lepas tu membuat onar. suruh en palie jadi photographer aku pulak. tapi en palie ni sporting. dye layankan aje kehendak bakal kakak ipar dye ni.


ceh. tengok tu. konon sweet sangat la kan. 
padahal pipi masing masing dah macam bakso. ahahahah !! *keji betol


 cik anne perasan cute.

eh lama la jugak kiteorang lepak kat lua ni. masa aku tengah shopping, cik anne ni sempat la pegi usha tiket wayang. fully booked boleh tak?? panggung wayang penuhh doeee. harapan la nak tengok wayang. sudahnye lepak lepak sepetang besama mereka. sedih je kan? hahah.

bila dah bosan, mula menggagau cari orang untuk suakan muka bersama sama dihadapan camera.


pesen yang fofular di abad ini. kwekk. kwekk. kwekk. si mulut itik.


en palie. pinjam cik anne sekejap yeee.
lagi sekali pesen yang sama. itikkkk.


\
lepah tu pesen peace2 ni dah jadi kebiasaan dari zaman hingusan lagi.

dah penuhkan memory camera, moh la kita balik. hari pon dah petang. tambah lagi hari bekeje memang aku tak tahan betol dengan jalan kl ni. sikit punya pasal pon boleh jem. ade xcident je jem. lama lama kaki pon boleh jem. huhh kalau tak saba dah lama bungkus agaknya. 

aihhh tetibe aku rasa panjang je entry aku kali nih. hahahah. ahhh lantak. hope jangan ade yang sentap lepas ni sudah *cehhh bajet ade orang nak sentap. hahah. kalau tak puas hati meh face to face dengan aku meh. boleh kita hati ke hati. =)


ini kazensss aku jugakkk. 
ATHIRAH IZZATI namanya.
adik kepada cik fafan.


p/s : kepada angah kalau terbaca entry ni, kak ja hanya menulis untuk blog sahaja. kalau anda terasa terpinggir, anda silap. sebab kak ja sayang semuanya. tak de kurang dan tak de lebih. it is clear dear? angah tetap di hati kami. love you 4 evahhhhh.


4 comments:

  1. haha,,part along ta bleyh blah,,
    memg siyes ahh,skali dye nyanyi,,aduuuhhh,,
    menusuk kalbu,,kecik molek nye soree!
    haha,,ce kalo aku nyanyi,,pecah gegedang tinge,hehe

    ReplyDelete
  2. wahh..inii ni yang bikin suara cpt abis..1 jam aja gak kuat..hehehe

    udah di follow mbk n0.39 follow balik donk..
    salam kenal aja

    ReplyDelete
  3. miss anne : tahu tak pe.halus bebeno sorenyeee.hahah..bukan takat pecah gegendang tinge..dengan bangunan2 wangsa walk tu pon boleh pecah dibuatnyeee kalu lama lama karok kat situ.. wahahahah ! >_<

    ReplyDelete
  4. ubae : heheh. terima kasih ya kerna sudi melawat. salam kenal juga :)

    ReplyDelete