Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: ETONG's ME AND MIRROR CONTEST

Tuesday, 12 July 2011

ETONG's ME AND MIRROR CONTEST


Assalamualaikum


Ehem ! Buat petama kali aku di tag oleh cik chocolate yang manisss untuk join contest.
tq si manissss !


Disebabkan pertama kali nak cuba contest ni, 
aku pon pegi la terjah tuan punya blog yang menganjurkan contest ni.
nak jugakk baca apa syarat syarat yang ditetapkan. 


Nama beliau adalah Zubaidah Hanan
Tuan tanah se-emangnya comel serta blognya juga.


Tak percaya? sila la terjah. klik banner di bwh ini






tengok apa lagi? moh ler join sekaliiiiiiiiiiiiiiii.


Kamu. macam mana nak bagi blog saya comel mcm blog kamu? 
Sila tunjuk ajarrr boleh? Hehh.


apakah? suda lari dari tajukkkkk (-_-')
fine. fine. fine.


ok fokus.


 FIRST skali perlu ada gambar syok sendiri depan cermin mcm ni
.

.

.

.

.

.

.

.

.


walaupun ianya hp murah-ha-ha-ha. tapi memberi effect yang bagos.
aku pon perasan kurussss dan comel plusplus bila depan cermin. 
padahal gemok mcm panda. sedihhh je. kahkahkah.


fitting room pon jadi


toilet pon nak jugakkk. muahahah !



SECOND  wajib post entry besertakan banner. CHECK !


THIRD  saya sudah menjadi follower beliau. CHECK !


FOURTH  tag kepada 2 orang rakan. 
ya mari pilih mari pilihhhhh !

i) Ain


nak tambah lagi satu boleyyyy?

iii) Husna

CHECK !


FIFTH  kene lengkapkan ayat ini... 
"Saya suka bergambar di hadapan cermin kerana...ianya salah satu trend masa kini dan sememangnya sebahagian dari hobi saya. dengan adanya cermin di depan saya, saya akan lebih berkeyakinan tinggi dan seterusnya dapat mengenali diri sendiri dengan lebih mendalam. kerana diriku begitu behargaaa."  peace ^_^v

CHECK !


SIXTH  Sila komen dan letak link di entry iniCHECK !


Tarikh tutup pada : 4 August 2011



ok sekarang sudah boleh beguling-guling-ats-katil dan tido !
KROIHHH KROIHHHH KROIHHHH ! LOL.


p/s : sape yang aku tag tu, join jgn tak join. mari beramai ramai memeriahkan lagi contest ini. yeeehaaaaa ! :DD


nite and sweet dream people.


1 comment:

  1. tq join contest etong dear. goodluck dari etong :) blog kamu pun comel syg :)

    ReplyDelete