Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: HAPPY BIRTHDAY SI BUCUK !

Tuesday, 26 July 2011

HAPPY BIRTHDAY SI BUCUK !



Assalamualaikum


ini kejadian semalam.

tengok gamba je la. malas nak cite panjang panjang.


ini ialah carrot cake yang dibikin dengan penuh kasih sayang :')
khas untuk si BUCUK SAYA :p


yaaa. inilahh si BUCUK yang saya maksudkan tu ! birthday girl. sweet 16. yeay !
adik perempuan kesayangan saya. tiada yang lain.


mee sup, tembikai susu, bergedil daging, sambal kicap, macarooni cheese dan juga carrot cake. al maklum laaaa untuk sementara waktu ini saya adalah bibik dirumah ini. insyaALLAH kalau lepas ni dapat sambung blaja mesti susah nak masak mcm gini untuk family sendiri. tsssskkk :')

birthday girl with lovely mum !


birthday girl with lovely dad !


birthday girl with me !

wahai kau cinta !

ini bibik ajijah. leka dengan makanan yang ada di depan mata.

bila dah membelasah dua benda ni, bibik pon boleh lelap mata dengan senang hati.
ohhh makin MEMBESAA DAN MENGEMBANG LA AKU NAMPAKNYAAAAAA ! 
FINE FINE FINE (-_-)


p/s : untuk resepi carrot cake tu nanti aku kongsikan bersama k?   

2 comments:

  1. heppy burfday to eina cunn hot malatopp,,makan bnyk pon maintain kurosssssssssss! haha,, jeles3

    ReplyDelete
  2. miss anne : eina je ke yg cun? aku? hahahah ! tu la. makan banyak pon maintan je an? aku pon jeles sebenanye. huhuhu. jeles gn adik sendiri >_<

    ReplyDelete