Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: PETUA AWET MUDA - AIR SUAM & URUTAN WAJAH

Thursday, 29 September 2011

PETUA AWET MUDA - AIR SUAM & URUTAN WAJAH


Assalamualaikum

haiii uolss~ sebelum tu aku nak mintak maaf  la ye sebab belog aku ni terlalu bosannn. aku tak tau kenapa la sikap MALAS nak update belog tibatiba menguasai diri. makin lama makin menjadi jadi. haihhh tak leh jadi ni. mesti kene hentak kepala sendiri kat dinding nihhhh. lol ! sampai mcm tu skali. ngahahahah ! ahhh bosan betol bila sikap MALAS tu asyik nak melekat je dalam jiwa. ape pon ta blehhhh. hampehhhhhh betol. (-_-) 

ok fine cik jijahhhh. stop la kau membebel panjang2 salahkan diri sendiri. kali nih aku nak kongsi petua dengan korang semua. bagi sesiapa yang nak awet muda tu, boleh amalkan ini. ape tengok tengok lagi? baca lahhh ape yang aku nak bagitahu kat bawah nihhhh. haaaa. renung2lah dan selamat beramal ! 

p/s : ntah hape kene la aku mlm nihhh. tetiba nak marah2? dasar emosi tak bape nak betol kot mlm nihhh. wuhuhuhu =P


PETUA AWET MUDA


sedapnya sky juice..huhu..pon jadiiiiii. 
gamba pinjam pacik google je ^_^


Amalkan minum air suam setiap pagi selepas bangun dari tidur sebelum mengambil sarapan. Mudah sahaja tapi mujarab. Disamping itu, luangkan masa anggaran selama 4 minit sehari untuk amalkan urutan ini:

Gunakan sentuhan yang ringan dengan lembut. Gunakan hanya bahagian jari. Buat dalam gerakan dari bawah ke atas dan dibawa ke luar wajah. Urutan ini perlu disusuli dengan meminum air suam selepasnya. Bagi umat Islam, bacalah bismillah dan selawat 3 kali sebelum minum.

klik gambar untuk kelihatan lebih besar-


sebelum nak tido urutlah muka masing2 ye..aihhh lega la pulak lepas men urut2 muka nihhh. huhuhu. aku dah try. korang bila lagi? ok lahhh minggu depan kita bekongsi petua yang lain pula ye.

ok bye. nite people~! ;)

No comments:

Post a Comment