Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: Seronok gilaaa ! ^_____^

Saturday, 1 October 2011

Seronok gilaaa ! ^_____^



Assalamualaikummmm


hai kawan kawan. saya sekarang berada di kg tercinta iaitu kuala kangsar perak. terharu campur seronokkkk hinggakan rasa nak melompat sambil menangis pon ade. sebab sudah lama tidak menjejakkan kaki di bumi bertuah ini.


oh yaaa. pulang ke kg ni pun kebetulan sahaja. disebabkan mak kecohkecoh dan bertekad nak pergi kenduri kawen anak kawan dia, tu yang berpeluang jejakkan kaki di kg halaman. kalau tak sebelum nihh, ada saja halangan untuk pulang ke kg halaman. ianya terlalu peribadi untuk diceritakan di sini.


lupa pulakkk. di belog yang lama, saya ada menceritakan tentang kg halaman saya. tapi di belog baharu yang masih bertatih ni, tiada satu pon story mengenai kg halaman saya. nanti kalau ada masa, saya akan update  laju laju pasal kg halaman saya okay? *macam la korang nak tahu sangat kan? bhahahah. tidak mengapa..sikit pon tidak bekecil hati..huhu..pada hari raya puasa hari tu pun tak merasa nak balik kg. tu yang tak semangat nak update pasal raya. takut nanti hati dipagut perasaan sebak yang tak dapat ditahan tahan. kang tak pasal pasal kene menangis sambil menaip..errrrrr..tak sanggup..tak syiokk la jadinye kannn..huhuhu..


ok laaa. nak bagitahu tu je....heeeeee. maap la kalau entry ini so annoying di mata korang. :P


tadi update status kat fb..sekali my kazen tag video yang comel..


..sila klik dibawah ini kalau ingin menonton video tersebut




p/s : eh perasan tak ayat dalam entry kali ni skemaaaaa nak mampos kan? ahhhhhh..lantakkk~! bhahahahahah ! >_<


mood : seronokkkk kemain lagiiiiiii

ok baiiiiii.

No comments:

Post a Comment