Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: 16122011

Saturday, 17 December 2011

16122011

Assalamualaikum..

tengok gamba je la ye. malas-nak-taip-panjang-panjang. 


auwwwwwww. so sweet kan bantal tu?  heeeee. sory paten. sory payeh.
*mampuih la kalau mohd payeh and fatin nadirah tengok gamba ni.  mesti dpt hadiah sepehshial punya. iaitu amukan puaka.
kahkahkah. T____T



 ain memang begini



winkkkkk ^_^



esok nak pegi daftar Poli dah. slumber badak je main conteng conteng tangan segala. Fatin nadirah yang buatkan.. cantik kan? hihihi. dan nnt mesti dapat soklan yang menjengkelkan dari tenaga pengajar serta senior2 kat situ yang berbunyi mcm ni.. 'ehhhh.. dah kawen eh? dah tunang eh?' saja nak perli letewwwww. *eh pandai2 je buat andaian mcm ni kan? bajet dorang nak kesah la? ok booooo.



 hikhikhik



 i love you ain



i love you aten



cepat2 tunang, cepat2 la kawen ye Mohd Faris dan Fatin Nadirah. hehe ^_^



 sedih mase ni. tahan ayo mate je la. hewhewhew~



Terharu dapat ini dari Fatin Nadirah. Rendang Pucuk Ubi. Podasssss gilo haaaa. tapi sodappppp eh. bona ni. den tak tipu yo.



p/s : kepada ain, nah gamba gamba hari tu. sila ambik dan simpan kenangan ni sampai mati ! sory kalau gamba gamba ni ciput serta kurang memuaskan. al maklum la hp eija kan hp murahahahah T_T dan masa itu teramat mencemburui kita. gamba yang lain nanti awak tolong tuntut dekat mohd payeh bagi pihak saya ye ! 


p/s : tqvm kepada mohd payeh sbb ter sangat sangat la sporting serta memahami. tanpa kamu, tak bepeluang la sy nak jumpa dengan kesayangan sy si Fatin Nadirah sama itu Nur Ain. Jaga baik baik Fatin Nadirah tu. Kalau kamu buat tahikkk dengan dia, sy akan buat 5 kali ganda dr itu. ingat tu ! *garang tak garang tak? ngehehehe :p


p/s : eija sayang korang semua. jgn lupa dtg melawat eija kat sabak tu nanti. huwaaaaa. *nanges. 


2 comments:

  1. seronok kan ija.. hhihihihih..
    gonna miss u nanti..
    nanti ade rezeki kite jumpe deyh kat sabak.. :P

    ReplyDelete