Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: DECEMBER

Thursday, 1 December 2011

DECEMBER




Assalamualaikummm .. hi ..

aku tahu aku tak banyak luangkan masa untuk update belog. terkadang dalam kepale otak ni banyak bende sebenarnye yang aku ingin kongsikan di sini. tambahan pula dengan kejadian2 yang berlaku sepanjang  november ini. banyak kenangan manis kot dan tak akan pernah luput dari ingatan. tapi tak dapat dinafikan rupa rupanya sikap menangguh2kan kerja dah sebati dalam diri ini. ape hal la sakai betol perangai ni? haha. fine. dah mula dah..da mula nak salahkan diri sendiri =,.='

oh ya..lagi 16 hari aku akan menjejakkan kaki ke Politeknik Sabak Bernam. haishh bedebar tu tak sangat.. tapi rasa macam tak percaya je. yela.. mane tak nye, selama setahun aku hidup terkontang kanting tanpa hala tujuan, sedangkan kawan2 aku bz dengan hal masing2. ada yang kerja dan ada jugak yang dah sambung belaja. aku? dok umah goyang kaki.. tanam anggur yang tak menghasilkan apa apa. ok sedih. tapi akhirnya aku mampu menarik nafas lega dan melafazkan dua perkataan iaitu SYUKUR ALHAMDULILLAH. ALLAH masih sayangkan aku. syukur YA ALLAH. aku masih nak ucap rasa syukur tu sebab diberi peluang untuk sambung belajar. aku harap kehidupan aku lepas ni akan jauh lebih baik dari sekarang.

dan kini usia sudah mencecah 21 tahun. apa yang harus aku lakukan?
aku perlu berubah demi masa depan. ya ya ya. perlu berubah ! ayuhhh ! SEMANGAT~!! :DD

No comments:

Post a Comment