Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: I MISS YOU

Wednesday, 14 December 2011

I MISS YOU



Assalamualaikum


esok nak jumpa someone :p
eyy lama gila kot tak jumpa dia.
aishhhhh bedebar debar la rasanya.
hope esk akan menjadi kenangan yang terindah sebelum aku tinggalkan rawang ni.
ececehhhh. bunyik mcm org sedang bercinta.

ehemmm !

jangan terpedaya. aku nak bercinta? 
tolong eh tolong. banyak benda lagi yang aku nak kena kejar sekarang ni.
kalau sekadar kawan tu, tak pe lagi.
soal cinta tolak tepi. malas nak pikir. *trauma tak hilang lagi sebenarnya. 


T_________T



.



.



.



.



.




.




.




I MISS YOU


kekasihku percayakah kamu
aku selalu menunggu
kekasihku percayakah kamu
aku ingin bertemu
kalau kau cinta
pasti kau tahu isi dihatiku [2x]

kubilang miss you pada dirimu
agar kau tahu isi hatiku
yang selalu menunggu disetiap waktu
karena i miss you

kekasihku percayakah kamu
aku selalu menunggu
kekasihku percayakah kamu
aku ingin bertemu
kalau kau cinta pasti kau tahu
isi dihatiku huoooyeee

kubilang miss you pada dirimu
agar kau tahu isi hatiku
yang selalu menunggu disetiap waktu
karena i miss you [2x]

yang selalu menunggu disetiap waktu
karena i miss you



tapi tapi. sekarang sememangnya aku tengah rindu. hewhewhew ~,,~ tak saba nak tunggu esok. winkkkk winkkkkkkkkk. Ok Ok... malas nak taip banyak2 nanti korang muntah. ahahahahah !


k baiii.


p/s : erghhhh sekarang aku dah mula cuak sebab tak lama lagi aku akan tinggalkan rumah. bukan lari dari rumah ye. tinggalkan rumah demi menjalankan tugas sebagai seorang anak yang akan berjasa kepada ibubapa kelak dan sebagai pelajar yang sentiasa berusaha gigih demi masa depan dan cita cita. *cehh..ayat tak menahan di situ. So akan bermula la kehidupan aku yang baru. Semoga DIA permudahkan segala urusanku... amin.


No comments:

Post a Comment