Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: ADORE

Thursday, 23 February 2012

ADORE

Assalamualaikum

hai kawan kawan ! hari ni datang sawan aku asyik nak selongkar gamba flat shoes je.. ouhhh sangat terujahhhhhhhhhh melihatnya ! ini siryes beb. aku adalah pencinta tegar flat shoes. bile tang high heels je aku tolak tepi. huahuahua. aku dah cukup tinggi okayyyyy.. buat apa nak pakai heels lagi??? sory to say ya kepada pencinta high heels tu :p

so now mari layan gamba yang aku search kat pacik google tadi...













































sumpah comel gila lahhhhhhhhhhhttp://www.emocutez.com huuuuuuu. ade sape nak blanje saya????????? 


*bunyik cengkerik*


apa? tiada siapa pon nak belanja? 



ok fine.fine.



T_______T



p/s : esk jugak haku belanja diri haku sendiri !

No comments:

Post a Comment