Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: JIWA KACAU

Tuesday, 21 February 2012

JIWA KACAU



Assalamualaikum


sekarang aku dah bosan dengan assgmnt nih ! erghhhh ..... >,< nampak tak nampak tak kak jemahhh dah mula meroyan.. ari tu baru je kak jemahhh cite pasal tertekan. sekarang mak jemah mcm dah fedup je nak buat assgmnt -,-' ya ampunnn.. ape ke jadah la perasaan yang datang ni. ya tuhan, beri-kan-lah kak jemah sedikit kekuatan. hahahah ! dah mcm hape je.over youuuuuu T___________T 
baru sem satu.. mari beramai ramai boooo sama kak jemah. boooooooooooooooooooo...
okayokay. nak benti buat assgmnt. sambil tu mari hiburkan hati dengan lagu ini.




BUKAN CINTA MONYET - TILU

Cinta monyet (3x)

Kau rayu aku
Kau kata kamu 
Cinta
Ayat-ayat cinta 
Dari mulutmu
Menggoda
Sedikit pun oh kau
Tak kenal aku
Tapi mahu mahunya 
Kau rayu diriku...

Ku tak mahu...
Tak mahu tak mahu
Kusakit hati...

Ku tak bisa
Tak bisa tak bisa
Engkau bohongi...

Cintaku bukan... 
Cinta monyet lagi
Cinta cintaku...
Bukan cinta cintaan

Kau kata cinta...
Setinggi langit biru
Kau kata cintamu...
Lebih dari cintaku

Sedikit pun oh kau...
Tak kenal aku
Tapi mahu mahu nya
Kau rayu diriku...
Ku tak mahu...
Tak mahu tak mahu
Kusakit hati...

Ku tak bisa
Tak bisa tak bisa
Engkau bohongi...

Cintaku bukan... 
Cinta monyet lagi
Cinta cintaku...
Bukan cinta cintaan

Suka hatilah engkau
Cinta mestilah cinta
Cintaku bukanlah
Cinta cintaan...

Cinta monyet uuu uuu
Cinta monyet uuu uuu

Ku tak mahu...
Tak mahu tak mahu
Kusakit hati...

Ku tak bisa
Tak bisa tak bisa
Engkau bohongi...

Cintaku bukan... 
Cinta monyet lagi
Cinta cintaku...
Bukan cinta cintaan



okay bebeh ! now kak jemah da boleh senyum lepas denga lagu kat atas tu..


cinta monyet woooo woooo..comel la mira tu..heeeee. best tak lagu kat ats tu? *cepat jawab ! errrrrrrrrrrrr..... hahaha ! paksaan apakah ini. T____T fine fine fine. ianya satu paksaan yang boleh ajak gadohhhh. baek la..kak jemah nak tido. dah separuh gila dah ni.

k bai ! nite people ~


No comments:

Post a Comment