Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: NEW LIFE

Monday, 20 February 2012

NEW LIFE


Assalamualaikum




Dah lama aku tak mengadu nasib dalam belog yang sunyi lagi bosan ni..hiks..sedih betol bunyiknye. Hello belog. How are you? Can you hear me???? *mmg keji la kalau kau ta mendengarkan aku. Jahahah! Ya ampunnnn.. Sory beb.. lama sangat tinggalkan dunia belog.. sumpah aku rindu. Semenjak jadi student ni bz mengalahkan PM. Huahuahua. Cehhh bajet je. Fokus.. Fokus.. Kau kene paham.. line wifi kat kamsis tu masyaallah.. boleh mengundang kemarahan aku serta carutan yang berpanjangan.  Nak buat assgmnt pon payah. Sedih  tau ! huhh... tak boleh jadi. Harus beli beruk band lepas ni. Kadang2 emosi pon tak stabil. cepat nau sentapppp mak nyahhhhh~!  Maybe masih lagi tak dapat menyesuaikan diri. Hampir dua bulan berada di poli tu masih tercari2 cara pembelajaran yang berkesan. Terumbang ambing saya di sini tau. Sesak napas dibuatnye. Nasib baik ade kawan2 yang prihatin n sudi menghulurkan bantuan CPR…hahhaha *tetiba T___T Semakin hari semakin padat sendat jadual haku kat sana. Pagi petang ade kelas..tambah lagi dengan assgmnt yang berlambak2 sampai boleh bejoget lambak la cite dye sekarang kennnn… Heyyy baru sem 1 tau? Dah mula rase tertekan nokkksss ! Dulu nak sangat sambung blaja,  sekarang selamat bertabah la kamu wahai cik jijah. Adat la kan. Cocok la tu buat student mcm aku. Tapi aku masih lagi nak panjatkan rasa besyukur.  Walaupun hanya di politeknik, rasa bertuah tu masih ada sbb aku di antara insan yang terpilih dan masih di beri peluang untuk lanjutkan pelajaran. Lepas poli ni mana tau de rezeki lanjutkan pelajaran ke Universiti pulak? InsyaALLAH. Rezeki ada dimana2. Doakan untuk aku ye. Selain target aku nak jadi pelajar dekan, aku ade pasang cita2 nak jadi ku-rus. Heh. Makin seronok n semangat la aku exercise dpt turun naik tangga  pergi ke bilik kuliah dan juga kamsis. Dapat pulak bilik  setinggi langit iaitu aras 4. Phewwwww. Memang terbaikkkkkk.  Lalalala~(^_^) Now aku sedang bercuti. Cuti mid sem ye. Walaupun banyak assgmnt, aku peduli hapeeee. Masa cuti ni la peluang yang aku ada..kalau boleh, nak update belog sehari dua entry. Bolehhhhhh? Hambekkk kau. Sawan update belog dah datang.  Tak tau tak tauuuuu. Ngeeeeeeeeee~


Behave jijah behave. Kehkehkeh. Sampai ketemu lagi dengan cerita2 yang baharu. OKbaiii~


p/s :  baru ade kesempatan nak ucap Selamat datang 2012 dan selamat tinggal 2011.

p/s : smoga tahun ini kehidupanku lebih diberkati olehNya dan semoga aku menjadi insan, anak, kakak, kawan, pelajar yang terbaik, cemerlang di dunia mahupun di akhirat. InsyaAllah. Amin.

No comments:

Post a Comment