Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: 10052012

Thursday, 10 May 2012

10052012

Assalamualaikum

secocok. bagai pinang dibelah dengan kapak. hahah :D

kembali ke seri pentas. tadi kita sudah menyaksikan majlis akad nikah bagi dua mempelai iaitu SCHA AL YAHYA dan AWAL ASHARI. dengan sekali lafaz, SCHA sah menjadi isteri AWAL.. sah ? sahhhhhhhh..... hai isteri. hai suami. awwww. so shweettttttt (background lagu Penghujung Cinta by Pacha Ungu) saya bila lagi? insyaALLAH tahun depan punya tahun punya tahun depan punya tahun depan. sudah. cukupcukup sudah jijah. jangan ober sangat la kau. kang ni makanyeeeeeee. aaaaaaaaaa zZzZzZzZzZz. mimpi di siang hari. lalalalala *calon pong tak nampak lagi. ada hati kunun. bhahaha ! takboleblahhh ~

Hari ni hari terakhir keberadaan aku di rumah ye. Ouhhh sedih. again. asyik asyik nak sedih je aku ni. pe masalahnya ntahhh? inilah kalau nama pon perempuan, perempuan jugalahh. perempuan? ouh kita tukar perempuan tu kepada wanita. kan bunyinya lebih manis. manis seperti madu. hewhewhew.

peace yawww. muka innocent. muka suci je. babai zaman sekolah

Dulu aku seorang yang pendiam. Bila duduk lepak bersama teman, aku sekadar senyum dan layankan apa yang dorang cakap ataupun bercerita. Semenjak dah dewasa ni, ecehhh.. i dah jadi seorang yang talk active i tell you. Sesiapa yang rapat dengan aku je boleh nilai siapa aku yang sebenar. time tu nampak la segala gila sengal ubi aku. Tapi bila aku tilik diri aku sendiri, banyak beno kekurangannya..Contohnya, sensitip yang teramat. Bila kawan cakap sikit nak sentap..bila sentap je mula laaa..tarik muncung sedepa..cehhh..kata diri sendiri nampak? haha..dah malas aku nak cerita pasal diri aku. nanti orang cakap aku ni syok sendiri.

Dalam banyak banyak kawan, aku tak suka kalau kawan aku ni berperangai macam gini..suka publiksiti murahan mahukan perhatian..padahal kau tak la se gahhhhh mana pun -.-' cakap dengan volume yang kuat sampai boleh pecah gegendang telinga kawan kau tu. padahal jarak kau dan dia sejengkal je..kabot ! lalu orang2 sekeliling kau pon ada rasa nak pijakpijak je mulut kau masa tu jugak. amat menjengkilkan la kalau punya kawan yang mcm ni. kedua, memalukan @ mengaibkan kawan sendiri di khalayak ramai. mentang2 lah kawan tu tak comel.. tak pandai.. apa hak kau nak meng-ayemayemkan dia haa? bajet kau bagosssss sangat ke der? hamboihhh kemain emo plak aku ni. ketiga, suka tikam belakang..talam berpulohpuloh muka. pantang mak nenek moyang aku tawwwww. hishhh pijak semut pon tak mati ! kawan macam gini aku blacklist terus ! go to h#@*^&L !!!!! bagi aku itu dah boleh di kategorikan sebagai "lawan" dalam erti kata lainnya adalah musuhh ketat forever. masa kau susah sekalipun, jangan haraplahhh aku nak tolong der. biar orang cakap aku  "SELFISH" janji  kepala n maruah aku tak kena pijak dengan sewenang2nya oleh manusia yang sebegitu.

Ehhh apa sal aku cakap pasal ni pulak? Hahaha. Nasib la kalau orang yang berkenaan tu bukak blog aku. Hai kamuuu. Entry ni khas saya tuju ke kamu kamu tau. Pap ! Nahhh...hambek ni..hambek hadiah dari saya. Meh saya calit sedikit bijih timah(tahik idung) saya ke muka kamu agar lebih berseri. Euwwww. Jijik. Amat cocok untuk kamu deyh. Sapa termakan mekdi rasalah mekdi. Sapa termakan garam rasa lah masinnya. BHahahah. Ehhh entah pape je. Ahhhh Lantakkk.

Aku nak keluar shopping ni. sapa nak ikot angkat keyboard tinggi tinggi..........


(^_^)

No comments:

Post a Comment