Dalam kotak fikiran
Blog ini bersawang ! Maafkan Saya T_T
kata hati lagi: I'M BACK !

Tuesday, 8 May 2012

I'M BACK !

Assalamualaikum.

amboiii. bulatnya mata kau dik !

dengar sini wahai orangorang kampung sekalian. Kini anna sudah kembali lahhh ! dan anna mahu bercerita lahhh ! bercerita tentang diri anna lahhhh. Hahahahhh. Nampak benau aku ni batak. OK. SEDIH. T_T

Ape kebende la penulisan aku ni. Buat orang menyampah jekkk. Aku mintak sory ye kawankawan. Sejak kebelakangan ni hidup serba serbi kekurangan. Kurang makan, kurang tido, kurang kasih sayang...errrr..kurang kasih sayang? turun berat badan. adala sikit. heh.. fine fine fineeeee. Dah tak tahu nak luah kat sapa. Alih-alih blog bersawang ni jugak yang aku carikkk.

APA AJIJAH?? BARU SEKARANG KAU NAK CARIK AKU? TAK PATOT..TAK PATOT..TAK PATOT !!!! *haaaa...kan..ambik kauu..apabila blog mula bersuara. Aihhh seram nieyy !

Ehemmm ! Tamat la sudah semester satu aku di Politeknik Sultan Idris Shah tu. Ada lagi 4 semester yang aku kena tempuh. Walau apa pun tahniah untuk diri sendiri. Tapi mcm takot je nak tengok result nnt. Agak2 dapat ke target aku nak capai pointer 3 ke atas. Haihhhh. Cuakkk seyhhh. Ya tuhan. Aku redha atas ketentuanmu. Permudahkanlah segala urusan dan perjalanan hidup hambamu ini. aminn. Hmmmm. Rasa cepat je masa berlalu. Rasa macam baru semalam je aku daftar poli dengan muka selebet dan skema nak mampuihhh. Over tawww ! Alhamdulillah. Syukur. Lepas azab aku mengadap paper final. Phewwww. Jangan nak pheww sangat la kan. Jangan tak tauuuuuu nyahhhh. Short sem menanti kau nyahhhhh. Huwaaaa. Demm! Boleh jem kepala otak aku.

Sekarang aku kembali menghempuk keyboard lappy. Lama betoi aku tinggalkan blog ni. Dalam kurungan "balik balik ayat yang sama" tutup kurungan. *Sigh. Apa yang boleh aku cakap kat sini, aku memang tak da masa nak berblogging. Sampai diri sendiri pon terabai dek kerana assgmnt yang berlambak plus plus test n quiz yang menanti. Bukan itu je..dengan kawan yang bermacam macam ragam yang boleh buat aku ketawa tak henti henti, menangis sampai lebam, marah dan terus marah. Nak tak nak kena hadap jugak dorang tu. Dah nama pun satu poli, stu kelas, satu kamsis. Tibatiba berpinar kejap kepala aku bila sebut pasal kawan. Tak ambohhh la cerita kat sini. Buatnya dorang baca. Tak ke nayaaaa aku nanti. Biarlah ku pendam sebuah duka. Ewahhhhhwah. Ayat kemain. Tak menahan. Well.. adat la kan bila dah berkawan. Masing masing ada baik buruknya. Sama ada kita boleh terima atau tak je cara mereka tu.

time ni minggu suai kenal. bersama roomate tersayang. dari kiri cepat posing! 
aku paling selebet dan skemaaaa di situwww. apasal ntahhhh?
dalila a.k.a  comel | farah a.k.a kak agnes | eijaazizah a.k.a aku letewww | azeerah a.k.a baby.
ghindu la masa ni :')

DHK1B yang kecoh nak mati dan 'gilagila' juga.

(>_<)

Banyak benda yang aku nak kongsi dengan kau wahai blog. Tapi apa kata kita lari ke tajuk yang lain pula iaitu tentang perubahan template n header belog aku ni. Bhahahahah ! Hek'elehhhh poyonya kau jijahhhh.

Omey2 kan blog saya?? Ini semua atas bantuan AIN. Kawan memerangkap adik saya di Poli ituwww. Mula2 dia yang tukarkan template blog ni. Siap pasangkan header lagi untuk saya. Akan tetapi saya ini tak reti2 nak bersyukur..masih tak berpuas hati melihat blog sendiri. Biasalah kennn manusia tak pernah puas. Lalu saya pon google laaa bermacammacam jenis tutorial. Dari blog ke satu blog saya terjah. Fokus dan terus fokus sampai naik juling mata saya ni tadi. Dan hasilnyaaaa.....Tadaaaaaaaa ! Alhamdulillahhhhhhhhhhhhhh ! Berjaya juga akhirnya. Nah..hambek..hambek.. Inilah hasil duduk mengadap lappy dari petang tadi. Walaupun ada banyak lagi yang saya nak letak kat dalam blog ni, saya berpuas hati gak la. Sekarang saya dah pandai buat header trnsparent. Seronokkkkk. Sukasuka ! \(^_^)/ Tak payah susahsusahkan orang lain edit blog saya yang tak seberapa nak molek nih. Hahaha ! Lepas ni saya nak men editedit kat blog adik saya pulak. *pon bolehhhhh. Sila la terjah 2 orang blogger yang teror ni. Dorang sangat kreatif. umur pon baya baya adik saya ja. Banyak benda yang saya cedok dalam blog dorang tawww.

Pssttt...awk dan awk...nak berterima kasih pada awk awk sbb sudi buat tutorial yang amat berguna kepada orang yang buta it seperti saya ni. Hewhew. Credit untuk awak berdua !!

NURHAFIZAHPIJA

KIHAH

okla. saket pinggang aku mengadap lapply lamalama. esk aku sambung cerita boleh tak?

No comments:

Post a Comment